Вдигнахме платната :))))

Тази публикация е отпреди няколко дни, написах я но не успях да я сложа. Понастоящем сме на остров Бекуа - един от Гренадините :) Вече доста поплавахме, нямаме морска болест и е страхотно!!!
Ето по-долу предишното написано:

Нямам време да пиша и скоро май няма да имам :) А колко мноооооооооого имам да разказвам за Доминика и Сейнт Луча.... Сега слагам само една кратка публикация да не се притесняват и домашните, че не мога да им пиша мейл.
Намерихме си яхтааааааа :))) или по-точно те ни намериха :) Имаме най-готиния капитан, за който човек може да си мечтае и най-яката лодка на света :))))

Накратко - от Доминика до Сейнт Луча се придвижихме с ферито и две седмици прекарахме на Сейнт Луча. Поживяхме на яхта в Родни бей марина, където ни покани един прекрасен българин (който държи да не споделям името му, негови снимки и името на лодката). Докато бяхме на марината сложих бележка на таблото за съобщения, че търсим лодка и един слънчев ден преди по-малко от седмица получих съобщение: "Покана за вечеря от вегетарианската лодка Фидлер" :))) С другарчето така се развълнувахме, сърцата щяха да ни изхвръкнат. Вегетарианска лодка - това означава, че наистина можем да плаваме с тях, защото никой няма да лови риба, яде месо и съответно аз няма да имам никакви проблеми с капитана или екипажа и няма да има никой изхвърлен зад борда заедно с рибата, която е уловил. Имах страхотно предчувствие и след като разменихме някойлко мейла с капитана и той ни прати инфо за себе си и лодката, вече просто знаех, че това е НАШАТА ЛОДКА! Няма нищо по-прекрасно от това да си на правилната лодка с точните хора. Капитан Кърк е капитан-мечта!!! Не мога да се сетя за по-прекрасен и по-истински капитан и човек! Всички, които срещнахме по пътя и които успешно са стопирали яхта, говорят ужасни неща за капитаните си и разказват зловещи истории за агресия, пиянство и какво ли още не. А ние сме благословени с най-най-най-готиния капитан!!!! Имам чувството, че мога да плавам с него до края на света! Капитан Кърк е човек с много добро сърце, изключително свеж, усмихнат и търпелив дори към шматки като нас дето нищо не разбират от яхти, а са тръгнали да плават. Учи ни постоянно на нещо ново и така добре обяснява, че и кретен ще го разбере. Не пие алкохол и не пуши, което е необичайно за капитаните. Има над 30 години опит в морето, така че сме в добри ръце. Плавал е с яхтата Фидлер (която е на 25 години и е в перфектно състояние) по целия свят, сега тъкмо са дошли от Южна Африка, преди това са били в Азия. Единственият член на екипажа е страшно готината южноафриканка Адина, която не носи обувки, плува невероятно бързо и има най-шарения дневник на света. Към екипажа заедно с нас се присъедини и германката Катрин, която също като нас търсеше лодка и също като всички на борда с изключение на Адина е вегетарианка. Капитанът приема за екипаж само вегетарианци или хора, които нямат никакъв проблем да ядат само вегетарианска храна без да протестират защо не се лови риба по време на плаванията. Както казах - капитан мечта за нас! Лодката Фидлер пък е голяма (60 фута), просторна и с предостатъчно място за всички. Има две затворени кабини, което е необичайно за толкова голяма лодка, но всичко останало място е пълно с удобни канапета, чудесна кухня и въобще всякакви глезотии. Има даже и пералня, че и вана в едната кабина :) Не се налага да се ходи по нужда в кофи или през палубата, защото има цели две тоалетни. :) Ние с другарчето спим само на дека в кокпита (част от палубата с малък навес, пазещ от дъжд). Аз лично не мога да си представя да спя вътре в яхта, на палубата е тооооолкова хубаво! По-яко е от палатката, защото хем си под звездите, хем не те вали дъжда, защото имаш навес, но пък не си затворен и виждаш звездите и дишаш много по-свеж въздух, отколкото в палатката. Спя като пън в кокпита, толкова дълбоко никъде не мога да спя, просто е страшно удобно.
та така, капитан Кърк ни покани на вечеря на 12-ти вечерта и ни писа, че ни взема за екипаж на 13-ти следобяд :) Нанесохме се в лодката вечерта на 14-ти, следващия ден изминахме 21,9 мили плавайки покрай бреговете на Сейнт Луча като идеята беше да останем на Соуфриър два дни и да катерим Питоните (ще пиша по-нататък що е то Соуфриър и за какви питони става въпрос :) Днес тъкмо отидохме до градчето за имиграционните и за да бъдем вписани в екипажа на лодката. Използвам момента да сложа тоя текст на блога, че не знам кога пак ще пиша. Сега отплаваме за Сейнт Винсънт. Ще разглеждаме всички острови по пътя и ще целим да стигнем Тринидад до края на месеца, защото началото на март започва карнавала, който се слави като най-страхотния на Карибите. :))) Досега плавахме 4 часа и нямахме морска болест, но все пак плавахме покрай острова, а сега излизаме в открито море и плаването ще е около 14 часа днес, така че вероятно ще хванем морска болест. Адина разправя, че често я хващала, въпреки че плава от години.
Иска ми се да напиша много повече сега, но трябва да спирам. Вдигаме платната след малко, пожелайте ни попътен вятър :)))

Unknown каза...

Териии, много се радвам! :))) Ето че търпението се възнаграждава. Както винаги. Пожелавам ви много нови и незабравими емоции и по възможност без морска болест или поне в лек вариант. А като наближите Бразилия, ако имаш въпроси, насреща съм. Аз ходих и се върнах. До тогава чакам с нетърпение всяка дума от теб, когато имаш възможност да пишеш и публикуваш. Попътен вятър!

Привет Надежда :)
Откакто плаваме просто нямам абсолютно никакво време и удобна възможност за писане (в момента сме вече в Тринидад и Тобаго), нещата се случват толкова бързо и непрекъснато правя нещо друго, но скоро ще се постарая да понапиша нещо, че много се събра! Пътуването е невероятно!!! Пристигнахме в Тринидад точно за карнавала и прекарахме два уникални дни измежду тълпите с екзотични костюми, преди това плавахме из Гренадините, разгледахме прекрасната Гренада, която страшно ми прилича на Доминика, плувахме с огромни морски костенурки, видяхме делфини на метър разстояние и те се закачаха с нас :) Аз се научих да карам яхтата :) Капитанът е страшно доволен от нас, много ни харесва за постоянен екипаж и иска да продължим с него обратно на север по всички острови :) Аз естествено не ща, защото умирам за свободата си, тоест за негово величество Континента, вдигнатия палец и кракомобила :) Но и плаването страшно ми харесва!!! Научих ужасно много неща, капитанът постоянно ни учи на нови неща за плаването! Имаме категорично най-прекрасния капитан на света :))) Страшни късметлии сме! За морската болест - аз нямам :) Другарчето само веднъж се оповръща по време на едно нощно плаване. Последното плаване от Гренада до Тринидад също бе нощно и морето се беше разлютило малко, та вълните доста ни блъскаха и заливаха, но се оправихме :) Та сега ще разглеждаме Тринидад и ще хващаме фери до Венецуела по-натам. За жалост няма яхти плаващи натам, води се най-опасното място в Южна Америка в момента, има десетки пиратски атаки срещу яхти, стотици убити цивилни в столицата, отвличания и грабежи навред :) Направо като го пиша това и краката ме сърбят да хукна към фери терминала и най-сетне да стигна тази така подходяща за натурата ми страна! Умирам за размирни държави, където приключенията извират отвсякъде и няма нужда да си ги търся. Само не знам какво ще правя с другарчето, а докато измисля ще седим в Тринидад, защото тук има страшно много за разглеждане, много животни и природа, както и изключително голям брои индиици :) Лелее не мога да повярвам, че след повече от 4 месеца най-после стигнахме дестинацията си :) Е, почти стигнахме, бреговете на Венецуела се виждат от тук, а и като знам че има фери ми е по-спокойно, че не сме заклещени :) Поздрави на всички :)))

Искам да се извиня на всички, на които отдавна имам да отговарям на мейли и коментари! Който ми е писал с въпроси по отношение на пътуванията, за файловете на жълтата книжка и т.н. - ще отговоря при първа възможност!!! Много се бавя с отговорите, но наистина изнемогвам за време на интернет и изобщо на компютър, плаването ни беше страшно интензивно и нямаше кога да пиша. Дано скоро успея да седна да понапиша някоя публикация и особено да сложа снимки, особено от карнавала, който бе фантастичен!