В Африка

Преди три дни официално стъпих на африкански бряг :)) Чувствам се толкова у дома си, не мога да опиша колко е прекрасно всичко и какви красоти видях и колко добрина и човещина срещнах по пътя си... От Йордания пресякох с нощното фери и в 5 сутринта пристигнах в Египет. На ферито спах на задната палуба измежду десетки налягали по земята араби, беше като на война :))) Като акостирахме в Нювейба, си купих визата от една банка на порта и ме пуснаха да минавам. И трите коли, които хванах до Шарм бяха пикапи и возенето в багажника бе  фантастично, любимия ми превоз. Два дни останах в Шарм ел Шейх - най-лъскавия курорт в Египет, но това не го знаех преди да отида там :) Но пък хостът ми беше чудесен и плажа на Червено море.... аххх най-красивото море на света, невероятно кътче от Рая... Египет е страна, за която още сега знам, че ще се върна поне още веднъж само за да се гмуркам, подводният свят тук е най-красивия в света, казват. Въобще всичко е невероятно - пустинята днес по пътя за Kайро, морето и скалистите планини.... направо ми се плаче от радост като ги гледам и се чувствам у дома си... Днес следобед пристигнах в Kайро при поредния прекрасен хост, толкова много имам да разказвам за предните дни... А утре сутрин тръгвам по посолства и започват мъките по визите за Судан и Етиопия. Иначе Kайро е страшна лудница, но ми харесва и е много евтино всичко особено храната, така че ще ям до припадък :)) Относно физическото ми състояние има какво да се желае откъм ядене, защото в последните 25 дни ходя минимум по 10-15 км на ден с раницата и не ям нищо, дори не се сещам за това. Гащите oщe oт сега почнаха да ми падат и почернях като циганче, мисля че още преди да стигна до Судан ще имам 100% вид на негърче :))) Временцето е фантазия :)) Топлоооо ахх няма такова щастие за мен - 35-38 градусчета, денем и нощем лято, цял ден съм на слънце и се чувствам страхотно :)))) Откакто тръгнах нито ден облаци или дъжд! Обичам лятото толкова много, дори ме е страх да си помисля какво е в България сега! Тук водата в морето е толкова топла, окъпах се вече в 3 морета откакто заминах - Средиземно, Мъртво и Червено. :))) Невероятно е времето, хората,животните, стопа, храната, въздуха, водата...... всичко е толкова прекрасно

Няма коментари: