ПОЗДРАВИ ОТ ЙОХАНЕСБУРГ, ЮАР :))))))))))

Хора, МНОГО съм добре!!!!! ПОЗДРАВИ ОТ ЙОХАНЕСБУРГ, ЮАР  :)))))))))))) Просто нямах нет да пиша, сега от 2 дни живея в света на богатите и по цял ден ме развеждат и глезят и нямам време за нет даже :))) Само ме угояват и водят по разни коктейли :))))) Като царска особа съм в момента! А историята за това как се озовах тук, е повече от ПРЕКРАСНА и ще я напиша след като изляза от страната, разбира се. Само ще кажа, че съм тук напълно ЛЕГАЛНО и имам разрешение да остана 90 дни :))))))) Якоооооо, много е красиво, много зелено, супер ми е леко на сърцето след 3 седмици нечовешки мъки вече и храната има вкус, и сънят ми се оправи :))) Даже днес имах голям бонус - карах колело, при това професионално, 50 км извън Йоханесбург! Това ми е най-якия ден в пътуването, не знам как успях да изкарам 5 месеца без колело, направо днес издивях само като го яхнах и ПОЛЕТЯХ!!!! А е толкова красиво около града, има птички шарени и е зеленко! Тези два дни живея при човека, който ме взе на стоп до тук и буквално ме осинови. Той е луд на тема колоездене точно колкото мен, печелил e много състезания, луд е и на тема птици и снощи заспах, четейки определители за птици, той има огромни книги за птиците в Африка :)))) А минах и Мозамбик преди това и там много яко, зелено, абе думи нямам ама никoй не говори английски :)


Скоро като стигна Кейп Таун ще седна да напиша повече :))) Има адски много за разказване, просто не знам, това пътуване е пълна лудница случват ми се ненормални неща, ама то на ненормален човек няма какво друго да му се случи :)))) Ихаааааа ЮАР, мечтата се превърна в реалност, Кейп Таун идваааааам :))))))))))))))


Поздрaвче с няколко любими песни, които слушам нонстоп през трите седмици мъки :) Музиката за мен е най-добрия начин да се изразя, тези текстове са всичко, което имам да кажа и всичко, което чувствам:

http://www.youtube.com/watch?v=vfO3-vGYOSE&ob=av2n 

I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"


Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking


But I gotta keep trying
Gotta keep my head held high


There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose


The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down
But no, I'm not breaking
...

 http://www.youtube.com/watch?v=k-ImCpNqbJw

I am COMING HOME :)))
I’m coming home
Tell the World I’m coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they’ve forgiven my mistakes
I’m coming home, I’m coming home
Tell the World that I’m coming

http://www.youtube.com/watch?v=o-ctPt_h_6I&feature=related


Don't judge a thing until you know what's inside it
Don't push me
I'll fight it
Never gonna give in
never gonna give it up, no
If you can't catch a wave then you're never gonna ride it
You can't come uninvited
Never gonna give in
never gonna give it up, no
You can't take me
I'm free



http://www.youtube.com/watch?v=Okl8Lgcx94w

I had a dream - of the wide open prairie
I had a dream - of the pale morning sky
I had a dream - that we flew on golden wings
And we were the same - just the same - you and I
Follow your heart - little child of the west wind
Follow the voice - that's calling you home
Follow your dreams - but always, remember me
I am your brother - under the sun
We are like birds of a feather
We are two hearts joined together
We will be forever as one
My brother under the sun
Wherever you hear - the wind in the canyon
Wherever you see - the buffalo run
Wherever you go - I'll be there beside you
Cos you are my brother - my brother under the sun



2 коментара:

Анонимен каза...

Ей, Тери, напълни ми душата!!! Ти си уникална, нямам думи просто... Мина през голямо изпитание, но ето те отново. :))) За Мозамбик другия път ще се обадиш да те подготвя (аз съм преводач и преподавател по португалски :)) Прегръдки от големите български снегове и студове! Надежда

Unknown каза...

Ехее Тери айде честито :) Най-накрая достигна заветната цел! С желание всичко се постига...
Бъди здрава и сияйна :))
Гената