Среща в София :)

Здравейте всички, уговорената преди месец среща в София си остава, така че последно който ще идва може да драсне тук да се знае колко ще сме и дали всеки го устройва мястото и времето (приемат се и закъснели :))

Място - Борисовата градина, езерото с лилиите
Ден и час: 25.10, 18:15

Теми на срещата - каквото ви се иска на вас, може Африка и пътешествия, може задълбочени дискусии за времето, например защо лятото е "кукуво" или състав и гъстота на ланшния сняг :))

Носете си задължително добро настроение! Сега му е времето да ме убедите, че не всички хора в София са нонстоп нацупени (справка - грАдски транспорт :))
Ако вали може да търсим място на закрито някъде наоколо.

Поздравче с туй видео, имам чувството, че за мен са го правили :))
http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg

9 коментара:

Юлиана Crowie каза...

Тери, Тери, Терииииии :)
Подскачам от радост :))
Ние с приятеля ми ще дойдем :)
Юлиана ( Crowie ) и Андрей :) Които те търсихме под дърво и камък в Хасково през лятото :D

Tery каза...

Юле :)) Нямам търпение да се видим и да си поговорим, да ми разкажеш пак как нощувахте на Кенана :))) Тоя чакал дето ви е правил компания още не ме е огряло да го видя и гушна :)

nadejda каза...

Аз, разбира се, както сме си говорили. :)

Гената каза...

Яката среща. Много съм доволен от реалноста и възможноста да се видим. Благодаря отново! :) Живот и здраве един ден пак да се видим по тази Земя..

Tery каза...

Гена, и аз много се радвам, че се видяхме с теб, както и с всички други симпатични и свежи хора, които дойдоха :))) Изключително ми беше приятно и се надявам да се видим отново, благодаря ви за доброто настроение и готините истории, които споделихте! :) Края на ноември вероятно пак ще идвам до София и ще се радвам да се видя с който е там и има възможност и желание! От Надежда чакам разкази за Тунис и Португалия :)) А Юлето и Андрей ги очаквам в Хасково при първа възможност :)))
След срещата останах с много приятни чувства и заряд от положителна енергия, така че много благодаря на всички!! А днес стопът до Хасково ми беше супер лек и приятен и срещнах много готини хора, както и други стопаджии :) Поздрави на всички и усмивки!!!

nadejda каза...

Благодарности на Тери, че ни удостои с внимание, както и на Гената, че из сивото софийско ежедневие къде да срещне човек такива шарени хора!
Тери, твоето произведение на изкуството ми е закачено над компютъра да си го гледам нон-стоп. Голяма красота е - не мога да се налюбувам.
Аз съм на линия и за следващи срещи. Ако може само да знам поне няколко дни по-рано, че да разместя ангажиментите. Поздрави от мен!

nadejda каза...

Тери, все забравям да те попитам - от къде е снимката (коя страна, област горе-долу), че като ме питат да казвам.

Tery каза...

Надежда, снимката е от дюните на Мерзуга/Мароко, близо до едно берберско селце на име Хасилабиед :)) След като разбрах колко ти е скъпо на сърцето Мароко, нямах никакви съмнения коя снимка ще е подходяща за теб, много се радвам, че ти е харесала :))

nadejda каза...

Благодаря ти, мила Тери, от все сърце!